1. خانه
  2. تعمیر ماشین ظرفشویی
  3. دکمه تخلیه آب ماشین ظرفشویی بوش کدام است؟

دکمه تخلیه آب ماشین ظرفشویی بوش کدام است؟

دکمه تخلیه آب ماشین ظرفشویی بوش کدام است؟

ماشین ظرفشویی بوش، یکی از معروف ‌ترین برندهای موجود در بازار است. این دستگاه ‌ها به دلیل کیفیت بالا و کارایی خوب، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته ‌اند. تخلیه اتوماتیک آب، بخش معمول فرآیند شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی است؛ مشابه آنچه در ماشین لباسشویی اتفاق می ‌افتد. اما گاه ممکن است این فرآیند به طور خودکار انجام نشود. در ادامه مطلب به بررسی راه حل های مواجه با این مشکل می‌ پردازیم.

نحوه تخلیه آب ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی شما به طور اتوماتیک تخلیه نمی ‌شود، نگران نباشید! شما می ‌توانید به راحتی آب آن را به صورت دستی تخلیه کنید.

در صورت قطع برق یا مشکلات فنی دیگر که باعث توقف ماشین ظرفشویی در حین کار می ‌شود، می ‌توانید از دکمه تخلیه آب ماشین ظرفشویی بوش یعنی همان دکمه کنسل استفاده کنید. برای این کار دکمه کنسل را فشار دهید و 3 ثانیه نگه دارید. پس از 3 ثانیه، تمام آب داخل مخزن تخلیه می‌ شود.

اگر با فشردن دکمه کنسل، آب مخزن ماشین ظرفشویی شما تخلیه نشد، لازم است به صورت دستی این کار را انجام دهید. اما قبل از هر اقدامی دو شاخه دستگاه را از پریز برق جدا کرده، تمام ظروف را نیز از ماشین خارج کنید.

سپس فیلتر تخلیه را پیدا کنید. معمولاً فیلتر در کف مخزن قرار دارد. پس از پیدا کردن فیلتر، آن را بر اساس دستورالعمل دفترچه راهنمای دستگاه، در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا خارج شود.

پس از خارج کردن فیلتر، آب به طور خودکار از مخزن خارج می ‌شود. پس از تخلیه آب، داخل مخزن را با یک پارچه تمیز خشک نمایید. همچنین، فیلتر را نیز به طور کامل تمیز کنید. ذرات غذا و مواد زائد می ‌توانند باعث انسداد فیلتر و جلوگیری از تخلیه آب شوند.

حتما مشاهده کنید: نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

سخن پایانی

استفاده از ماشین ظرفشویی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در زندگی روزمره ما امری ضروری و مفید است. با رعایت دقیق نکات و راهنمایی ‌های مربوط به عملکرد و تنظیمات ماشین ظرفشویی که در دفترچه راهنما ذکر شده، می‌ توان به بهترین عملکرد و بهره‌ وری از این دستگاه رسید.

نوشته قبلی
علت صدای تق تق یخچال الکترواستیل
نوشته بعدی
نحوه استفاده از قرص جرم گیر ماشین لباسشویی بوش

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
تماس با ما